19 januari 2010

Sött, Sweet & Dulce

Mor & dotter Bergenström har givit ut mer än femton kokböcker under årens lopp. I julklapp av min mamma fick jag den senaste som heter Sött, Sweet & Dulce. Jag har bläddrat igenom den många gånger. De vackra bilderna får min mun att vattnas varje gång. I vanliga fall föredrar jag förrätt och varmrätt och har inga problem att hoppa över efterrätten men efter denna kokboken är jag inte sen att ändra åsikt. På lördag ska vi ha gäster och jag väljer mellan några olika desserter ur min nya recept skatt. Vi får se vad det blir.

2 kommentarer:

  1. Du får berätta vad det blev!

    SvaraRadera
  2. Spännande, du får gärna återkomma med vad du bjuder på!
    Från en som ALLTID föredrar efterrätter!
    Kram!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina