10 januari 2010

Nytt år - Nya tag

Jag har precis kommit hem från Gerdahallen i Lund. Dagens pass var ett av deras step-up pass. Det är mycket snurrar och hopp men det är roligt när det sitter. Imorgon börjar deras vårschema och där finns en hel del klasser som jag vill gå på. Nu är det nya tag mot Beach 2010 som väntar. Nu blir det lite lättare eftersom det är samma instruktör som kör samma pass hela terminen. Efter några gånger har man lärt sig alla kordinationerna och då är det lättare att ta ut sig och bli trött. Någon som är sugen att hänga på?

3 kommentarer:

  1. Ååå, jag borde verkligen börja röra på mig. Köpte ett par gåstavar för ett och ett halvt år sedan. Prislappen sitter kvar forfarande, typiskt mig.

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat Cina. Mitt gympasug har fortfarande infunnit sig, jag förstår det inte...
    Kram, kram!

    SvaraRadera
  3. Jag hade gärna följt med om det inte var så att jag bodde på annan ort. Ska verkligen försöka slå slag i saken detta året och komma iväg till ett gym (eller nu först: skidspåret).

    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina