19 januari 2010

Handboll i TV rutan

Bild från en av H43 och Lugis handbolls derby
Om det är någon som missat att handbolls EM har startat denna veckan. Sverige är med och spelar sin första match mot Sloveninen nu ikväll. Krille är gammal handbolls spelare så han är inte kontaktbar under denna period och detsamma gäller Anton.
Det har varit en jobbig dag och nu är jag helt slut fastän jag missade min träning idag igen...Blähh!! Jag var inte hemma från jobbet förrän kvart i sex. Har agerat taxi rörelse hela kvällen och mellan körningarna har jag lagat middag. Det är en av anledningar till att jag längtar efter att det blir ljusare för då kan barnen själv transportera sig till och från sina aktiviteter. Jag känner att jag låter lite gnällig men egentligen gör det mig inget att jag kör barnen fram och tillbaka. Det som stör mig är min dåliga planering. Det är den som jag måste jobba på!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina