17 januari 2010

Inköpsrunda

Krille och Emma har precis åkt iväg på fotbollscup i Stångby. Jag ville också följa med men Anton ville absolut inte och då stannade jag hemma. Jag har lite saker på min lista som jag tänkte vi kunde ta itu med då bla en tur till IKEA och inhandla galgar, förvaringsboxar och småkorgar. Förmodligen även lite värmeljus och servetter...Tänkte även sticka iväg och simma en sväng. Det är alldeles för ruggigt väder för en promenad. Och sist men inte minst svänga ihop en efterrätt till Krille ikväll (eftersom det är hans födelsedag idag) och svänga ihop en kaka som jag tänkte ta med mig till jobbet imorgon.
Men det bästa av allt är att jag ska handla en födelsedagspresent till Krille!!! Slarvigt av mig att inte hunnit med det i veckan men så blir det ibland... Det blir en hel del saker när man präntar ner det så det blir att sätta igång med en gång.
Ha en bra söndag och sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina