10 januari 2010

Ett spel till samlingen

Nu är julen ute och dammsugaren har gjort sitt och det känns skönt. Det blir så tomt på vissa ställen. Jag får fylla ut med lite nya blommor. Eftersom vi har kastat ut våra högtalare (som var gigantiska...) blev det ännu mer tomt. Men det är inte lönt att göra något åt det eftersom vi ska renovera vardagsrummet till våren. Det är bättre att vänta! Vi har rundat av söndagen med att äta en god söndagsmiddag, slottstek med potatisgratäng och god sås. Tallrikarna blev nära nog på slickade...
  När jag var i Lund innan dag hann jag med en tur inom "Jättekul" och köpte spelet Niagara. Det är ett trevlig familjespel som inte tar mer än 30-40 minuter per omgång. Mycket händer och det är lite strategi för att man ska vinna! Jag ser fram emot en söndag em med familjen och spelet. Imorgon är det jobb igen. Jag ska försöka komma hem i tid!

2 kommentarer:

  1. Såg det där spelet på en annan blogg också, kanske något för nästa spelinköp!

    SvaraRadera
  2. 30-40 minuter! Låter perfekt, för mig.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina