18 januari 2010

Mer snö...igen

Jaha, då vaknade man i morse och snön föll stilla och lugnt ner från himlen. Det var väldigt vackert. Av någon konstig anledning så får jag en konstig känsla av att det snart är vår efter julhelgen, vilket är helt fel. Det är faktiskt nu som vintern kommer på riktigt och det kan vara mycket snö både i januari och februari. Man kan inte säga annat än att man får nytta av sina vinterkläder, både när det gäller skor, mössor och tjocka jackor. Nu är det snart middags dax och sedan ska Emma och jag gå på spinning - tjoho!!!
Det gäller att tänka på beach 2010 och sommaren. Även om det är vinter ute så kan man njuta av varmt väder och vackra blommor i tanken.

2 kommentarer:

  1. Många klagar på snön som kommer, men jag tänker att det ändå inte blir vår förrän i mars-april.
    Då har jag hellre snö och kallt, än en grå och tråkig period fram tills dess.

    Snö är vackert!

    Varm kram i vinterkylan!
    //Nettan

    SvaraRadera
  2. Jag siktar också på beach 2010!

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina