4 januari 2010

Sommarinspiration

Runt julhelgen brukar det alltid dimpa ner några vår och sommarkataloger i brevlådan. Det känns alldeles för tidigt och jag brukar sällan handla men det är roligt att spana in vår,- och sommarmodet. Det är verkligen 80-tals färgernas tid men även blommigt och korta kjolar, med betoning på korta. Skorna är lika höga som förrut. Det var en del som tilltalade mig. Jag gillar när det är lite färg på kläderna. Får kolla några gånger till innan jag får några riktiga favoriter.

2 kommentarer:

  1. Jag har inte fått Ellos katalogen än, men visst ger det lite inspiration!

    SvaraRadera
  2. Tank vilken langtan och inspiration man far sa snart man stadat ut julen! Harligt med varfarger! Gott Nytt! towe.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina