11 januari 2010

Ännu en dag är förbi

Måndag, igen.
Alla har återvänt till sina arbete efter julledigheten och alla har även återvänt till Gerdahallen i Lund. Vilket kaos!!! Jag var bara hemma om och vände efter jobbet för att sedan köra till Lund och träna ett step-up pass. Jag har verkligen fått mersmak på detta och idag fick jag med mig min lillasyster. När vi kommer in i foajen känns det som om hela Lund är där och ska träna!!! Det är i och för sig bra men vi var lite sena så det blev lite smått stressigt... Men vilket pass! Det var svårt och det var många med mig som stod som fågelholkar emellanåt. Efteråt pratade jag med de i receptionen och intruktören var vikare och hade egentligen ett avancerat step-up pass. Jag drog en lättnadens suck och insåg att jag inte är så dålig som jag först trodde.
Det är bara att ta nya tag! Och inte ge upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina