7 januari 2010

Färdig!!!

Nu är jag färdig med Predikanten och har påbörjat Stenhuggaren. Jag har en känsla av att jag har läst den tidigare men det måste vara hundra år sedan...Jag har bestämt mig för att jag ska läsa alla Camilla Läckbergs böcker i rad och sedan ska jag läsa Stieg Larssons triologi. Jag har aldrig varit mycket för en läsare men har bestämt mig för att det ska bli ändring på det. Det är faktisk ganska skönt att krypa upp i sängen och bara försvinna in i boken. Det är fortfarande kallt ute. Vi är inte vana vid denna kylan. Jag tycker ändå att det är bättre än den tråkiga vinter som vi skåningar brukar vistas i. Nu är luften klar och hög och det är inte så mörkt, snön lyser upp i vintermörkret. Idag när jag kom hem från jobbet så stod där en liten tallrik i kylen full med chokladbollar, vad jag blir sugen!!! Men icke sa nicke!!!

2 kommentarer:

  1. Kul att du kommit i gång med ditt läsande.
    Det är fantastiskt härligt att läsa en bra bok. Är avundsjuk att du har Milleniumböckerna kvar för de var verkligen en njutning!
    Ha en bra dag, nu sticker jag själv till jobbet!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag har läst en bok av Läckberg, men det var inte alls något som föll mig i smaken. Har även sett filmatiseringarna som gått på tv, vilka varit helt ok (dock finns det en del skådisar jag inte gillar).
    Larssons böcker är dock helt fantastiska!

    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina