31 januari 2010

Blogg Award

Jag fick en award av en kär bloggvän, Vilda Tankar , här kommer uppdraget och mina svar:
A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!
Fakta om mig: 1. Är en vän av ordning och reda 2 .Kommentarer som "Så har vi alltid gjort" blir inte populära hos mig
3. Är rädd för att åka hiss, tycker det är obehagligt att flyga och åka båt 4. Är en driftig person och gillar att ha många järn i elden
5. Är duktig på att laga mat
6. Uppskattar ärlighet 7. Är målmedveten
Nu vet ni lite mer "hemlisar" om mig. Intressanta eller inte - det avgör ni själv.

1 kommentar:

  1. Alltid roligt att få veta lite mer om sina bloggisar! :)

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina