12 januari 2010

60 minuter

Hemma igen efter en timmes promenad i den disiga vinterkvällen. Det är mysigt att gå att en runda med Emma. Det är mycket tankar och funderingar som hon ventilerar som man kanske inte haft en chans att få ta del av annars. Vi har väldigt bra kontakt - Emma och jag och det känns som om hon vill prata med mig om problem och funderingar. Det är en ömsesidig kontakt som vi har byggt upp under många års tid.
Nu är det dax för Anton att läsa sina 15 minuter och sedan är det sista avsnittet av "Jag vill bli en stjärna". Vi sitter bänkade. Gör ni?

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni haft en trevlig och trivsam jul förresten. Hälsa Emma. Kikar in på era bloggar då och då, hoppas det går bra med hennes skola.

    Kram, Rebecca.

    SvaraRadera
  2. Härligt när man får vara helt ostörda och bara prata. Fint med sådan kontakt!
    Fin bild du lagt ut!

    SvaraRadera
  3. Jag har fått prövotid att bo hemma så jag är hos pappa just nu. Vi kommer på lördag. Ha det bra till dess!

    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina