20 januari 2010

Äntligen!

Idag blev det träning som planerat. In i bilen, köra bilen, ut ur bilen, in i huset, av med kläderna, på med kläderna, ut ur huset, in i bilen, köra bilen, ut ur bilen, in i huset, träna, ut ur huset, in i bilen, köra bilen, ut ur bilen, in i huset, av med kläderna, duscha, på med kläderna. PUUHH!! Bara att skriva det är jobbigt men så roligt det är med aerobic!!!
Nu har jag ätit middag och ska hjälpa Emma med läxan. På tal om Emma har hon blivit uttagen till Skånelagets breddläger för flickor 16. Humöret är uppåt på tösabiten. Önskningar går i uppfyllelse. Visst är det härligt! Jag gläds för hennes skull. Fotboll är det bästa hon vet (näst efter mig då förstås...)

2 kommentarer:

  1. Du har haft fullt upp ser jag!
    Vad roligt för Emma! Här gillar vi också fotboll!
    sv: Jag försöker luska ut var jag kan få tag i byxorna från Odd Molly, tunikan har jag reserverat här i byn!

    SvaraRadera
  2. Vad kul för henne, hälsa och gratulera!
    Kramar från Monica

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina