16 januari 2010

Another week

Jaha, då var den arbetsvecka slut. Det går i ett rasande tempo allting. Jag tycker det är bra med bloggen för då har men lite koll på vad man har gjort under veckan och man kan gå tillbaka hela månaden. Jag vet inte hur det är med er men när jag går och lägger mig på kvällen vill jag känna mig nöjd med dagen. Hela tiden kommer jag på nya saker som jag vill göra och "To Do" listan blir lång. Att kunna stryka sakerna efter hand känns bra och jag har mina listor både på jobbet och hemma. Denna veckan har varit en bra vecka och många saker har blivit strukna på båda listorna. Det känns extra skönt att "hålla helg" då. På fredagarna slutar jag halv tre och då försöker jag gå och simma direkt på vägen hem från jobbet. Idag blev det inte så...utan det fick blir min bok när jag kom hem istället. Nu är "Stenhuggaren" klar och nästa i ordningen blir "Olycksfågeln". Anton ska ha kompis på övernattning och Emma ska ha ett gäng tjejer hemma för filmkväll. Krille och får titta på Let´s Dance själv och runda av veckan med ett glas vin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina