28 februari 2010

Kaffepaus

Nu är det dax för paus - kaffepaus. Jag har städat intensivt i 1,5 timme och nu är jag sugen på kaffe. Solen skiner ute och det är några plusgrader. Kan man annat än jubla tjoho!!! Ja, kanske inte när man måste städa men man får tänka på resultatet. Det blir fint när man är färdig, är man bara positiv så går det lättare, eller hur? Extra plus är det att fönster putsaren har varit här igår och putsat mina fönster så det ser så fint ut när solen skiner på dem. Jag njuter i fulla drag.
Vad ska ni hitta på i vårsolen?

8 kommentarer:

  1. Härligt med nyputsade fönster! Här hos mig är det ingen sol...bara grått och slaskigt.

    SvaraRadera
  2. Det blev aterhamtning av gardagens langa langdakning, tvatt av bilen och planerande av semester. Sen har det inte funnits energi till sa mycket mer an sa. Trevlig kvall! towe.

    SvaraRadera
  3. Vi har inte haft sol idag.... så jag och dottern var en sväng på IKEA.

    Kram och god kväll
    Camilla

    SvaraRadera
  4. Vårsol?! Här öser snön ner. Inte lika inspirerande.

    SvaraRadera
  5. Precis, positiva tankar gör allt så mycket lättare. Här hade vi minsann ingen vårsol, så vi fick ägna oss åt shopping istället hihi ;). kram

    SvaraRadera
  6. Här är det inga plusgrader men gott och väl strålande sol!
    Har pluggat hela förmiddagen men tänkte du gå ut en sväng och andas lite frisk luft.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag önskar en fönsterputsar kunde komma hit också och ge sig i kast med våra rutor. Det var ett tag sen sist....

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina