8 februari 2010

Bortblåst energi

Måndagar, vad är det med dem som får oss alla att känna oss så trötta?
Jag är jätte trött, barnen är jätte trötta, mannen säger inte så mycket. Jag tycker ändå att jag får mina timmars sömn över helgen men ändå är jag otroligt trött på just måndagar. Men idag var ingen vanlig måndag - idag var jag extremt trött. Först när jag hade gått min lunchpromenad fick jag igång hjärnan lite. Nu ikväll känns det OK och har återfått lite energi. Det blir nog en bra vecka trots min måndags trötthet. Det kommer att bli en tidigt kväll med min bok, bara sjunka in i andra tankar och ta det lugnt. Vardagslyx!

3 kommentarer:

  1. Vet inte vad det är med måndagar. Kanske just för att det är måndag? ;)
    Kram Jess/maison grey

    SvaraRadera
  2. Den där tröttheten smyger sig på lite olika dagar.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Jag känner också den där tröttheten. Tror att mörkret och årstiden gör sitt till, även om det börjar bli lite ljusare. Det finns hopp!

    Kul att du kikade in hos mig och lämnade några fina ord!

    Hoppas du varit piggare idag! Kram kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina