10 februari 2010

Städning på vinden

Det blev inget Burlöv Center ikväll. Det får bli imorgon istället. Men jag hade en massa positiv energi som jag bara var tvungen att göra av med så det blev städning på vinden. Sortering av barnens leksaker i lådorna, slänga en massa gamla kläder som låg där i förskrämda påsar. Ställa allting i ordning - nu är jag nöjd och kan gå och lägga mig med ett leende på läpparna. Känns skönt att ha ordning, eller hur?
Blev helt plötsligt sugen på blåbärsmuffins - jag insåg att jag hade en mängd blåbär i kylen. Får sätta dotter Emma i arbete imorgon när hon kommer hem från skolan. Det gör hon så gärna. Så länge får ni sukta på baket från förra året. Visst ser det smarrigt ut?

1 kommentar:

  1. Känns alltid skönt när man sorterat och fått i ordning!
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina