20 februari 2010

Uttråkad!

Ibland kan jag längta efter dagar som är som helt oskrivna blad. Idag har vi påbörjat att renovera vår tvättstuga vilket innebar att jag inte hade något annat inplanerat. Jag har varit hemma och varit en hjälpande hand och röjt undan saker och tagit undan all tvätt. Inget mer står på agenda för dagen, bara att laga middag.
NU ÄR JAG UTTRÅKAD!
Jag får ofta kommentarer om att jag håller ett högt tempo med en massa olika saker inplanerade men har kommit fram till den slutsatsen att är där inget speciellt inplanerat så dör jag av trisstess. Det är en svår balansgång att vila och ändå känna sig nöjd. Vi har semester nästa vecka för att renovera tvättstugan men såhär kan jag inte ha det. Lite uppryckning från min sida måste ske annars blir jag inte rolig att umgås med.
Nu får det gärna bli vår så man kan vara ute lite mer.

1 kommentar:

  1. Tack för titten hos mig! Du får gärna lägga till mig i din länklista :) Jag gjorde detsamma.
    Ja tack, jag vill också gärna ha vår, jättemycket faktiskt.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina