22 februari 2010

Tidig morgon

Igår blev det sent. Jag fastnade framför datorn och klockan hann bli tre innan jag gick och la mig. Rörmokaren kommer klockan nio och det känns inte som om jag kan ligga och sova när han kommer. Krille hade sin klockan på ringning kvart över sju. Även om jag hade kunnat sova en timme till så går det inte. Har jag väl vaknat så är det lika bra att går upp. Får sova en liten tupplur senare idag istället. Även om man är ledig så går det inte att vrida på dygnet på det sättet när man har planer för nästa dag. Det kommer sluta med att jag är helt utmattad när helgen väl kommer. Skärpning! Inte senare än klockan tolv får det bli läggdax.

2 kommentarer:

  1. Hrm, hade lätt kunnat göra detsamma men idag står bland annat måla om köket på schemat så det blev ingen sovmorgon för mig heller. Upp klockan 7 med Erik (min sambo) och börja flytta möbler.

    Klart jag lägger upp din blogg inne hos mig också!

    Lycka till med tvättstugan :)

    Kram Emelie

    SvaraRadera
  2. tre är ju förstås lite väl sent :)
    SV: ja han är en bra man

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina