15 februari 2010

Nerver i dallring

Vilka tjejer! Charlotte Kalla vinner Sveriges första medalj i detta vinter OS i Vancouver. Dramatiken var stor i vår TV soffa. Man kan undra hur stämningen var på plats i Vancouver (skulle gärna vilja vara med och hurra). WOW säger jag bara! Och Anna Haag sin gjorde sitt livs åk och blev fyra. Ett stort grattis till de svenska tjejerna!!!
Även om jag normalt inte brukar titta på alla de sporter som visas i TV under ett OS så blir jag lite av en OS freak. Jag vill titta så mycket som möjligt och jag känner en oehörd beundran. Jag blir så otroligt imponerad över dessa elit idrotts män och kvinnor över vad de kan pressa sig till. Att vara bäst när det gäller och kunna lyfta sig över sin förmåga. Brukar ni titta på OS från TV soffan eller tycker ni att det är pesten eftersom de flesta TV kanaler fyller tablåerna med sport?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina