1 februari 2010

Träningsvärk...

... som heter duga.
Hur många muskler kan man ha i kroppen som normalt sätt "vilar"?
Idag känns det som om många har arbetat för första gången. Ryggen är som en spänd fjäder. Det jag skrev igår om att jag var vig som ett kylskåp stämmer faktiskt in idag. Men det är ändå en skön känsla, får jag intala mig ialla fall. Varje gång jag ska resa mig upp från stolen så rör jag mig som en skröplig pensionär. Men jag fick blodad tand så det blir nog ett pass nästa söndag igen. Förhoppningsvis har träningsvärken gått över tills dess.

3 kommentarer:

  1. Ja! Oj! Oj! Oj!
    Vad det känns i kroppen!

    Såklart sticker vi dit på söndag igen .....om kroppen inte strejkar!
    Vi lockar med Vivi!
    Kram
    //Nettan

    SvaraRadera
  2. Oj vad du är duktig!!Jag tycker det ser kul ut med afro...har dock aldrig provat!!Det blir löpband för tillfället-inget vidare kul,men svårt att jogga utomhus:)Adam vill gärna hälsa till Linus!Så Carina...nu har jag kommenterat!!!!Ta det lugnt i snön.
    Kram//Malin

    SvaraRadera
  3. Vist på det igen! Lite träningsverk betyder ju att det någon nytta och var det kul så tycker jag absolut att du ska fortsätta!
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina