24 februari 2010

Manikyr

Idag har jag varit och gjort manikyr på mina naglar. Det är ett halvår sedan de förra bara helt plötsligt trillade av. Under detta halvår som har gått har jag fått kämpa för att få lite längd på dem igen. De blir så sköra och tunna när man har "fusk" naglar och de bara bryts och flisas hela tiden. Men jag har verkligen legat i och vårdat dem och fått lite längd på dem, i alla fall på ena handen. De var ändå för korta för att göra fransk manikyr på så det blev ala naturell. Jag får vänta en månad till innan jag får fina, nya naglar. Nu är de inte så fina...

3 kommentarer:

  1. Funderar på att bygga naglar, men har inte riktigt bestämt mig än. Härligt att få manikyr!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej
    Har varit hos min skonhets person idag och rengoring av ansikte, ogonbryn och fransar och naglar. Man kanner sig jattefrasch. Behover inte rengora ikvall...
    Kristina

    SvaraRadera
  3. Hej,
    det är ju så snyggt med fixade/byggda naglar! Men de egna blir ju så himla fula efteråt...

    Kul med homeparty med heminredning! Ska ha Tupperware här imorgon, inte riktigt lika kul, men gott med fika!

    Ska kolla in din skafferi-blogg, behöver lite inspiration i köket känner jag.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina