9 februari 2010

Väntans tider

Ibland blir tiden såååå låååång. När man går och väntar på något så vill man bara att de ska ske med en gång. Talesättet "Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge" gör sig inte populärt hos mig. Jag vill att de ska ske med en gång. Otålig som jag är. Just nu väntar jag på många saker:
  • Tvättstugan som ska bli klar
  • Renovering av vardagsrummet
  • Att bygga uterum
  • När jag når min målvikt - minus 12 kilo till
  • Ett telefonsamtal
  • Vårens ankomst

Det är min väntelista. Hur ser er väntelista ut?

3 kommentarer:

  1. Du har skrivit ordspråket fel, det ska vara: Den som väntar på något gott väntar alltid för länge! ;)
    Ingen väntelista här just nu. Allt är bra och tiden går ändå så fort, fast ett uterum hade inte varit fel! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hänger med på Jessicas tänk. Uterum har jag varit ute efter länge men enligt maken så "passar" det inte till vårt hus. Hum...

    SvaraRadera
  3. Håller med Jess. Jag har just nu inget på min väntalista, men det komer nog på något inom snar framtid,

    kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina