6 februari 2010

Karusellen igång

Bild från www.svt.se
Jaha, då var det dax!
Melodifestival är i gång och den första deltävlingen är avklarad i Örnsköldsvik. Många har ett hat/älska förhållande till Medodifestivalen. Flertalet tittar på det men vill inte erkänna det. Jag är och har alltid varit ett stort fan av Melodifestivalen. De sista tio åren har programmet ändrats väldigt mycket. Numera är det ett stort forum för musik och artister och jag tycker att själva grejen med Melodifestivalen har kommit lite i skymundan. Oavsett vilket vill jag alltid titta på programmet och går mer än gärna och tittar på det live. Tänk vilken otrolig skjuts framåt i ens karriär det är när man deltager - en fantastisk chans för alla som vill hålla på med musik.
Vilket är ditt förhållande till Melodifestivalen!?

5 kommentarer:

  1. Jag ar skitsur att jag missade detta. Jag far kolla nar jag kommer hem for visst kan man val gora det pa play?
    Kram

    SvaraRadera
  2. TAck för alla fina kommentarer på min blogg. Jag gillar också melodifestivalen även om jag inte följer den slaviskt om det kommer andra saker emellan. Gårdagens deltävling var dock ingen höjdare i mina ögon. Hoppas du får en fin söndag. Kram, kram.

    SvaraRadera
  3. Melodifestivalen är ett måste! :)
    jess/maison grey

    SvaraRadera
  4. I love melodifestivalen! Jag missade den igår, tre små kids som yrade runt men jättekul. Ska försöka se reprisen och uppdatera mig på vad som hände!!

    Kram Kram från Sandra

    SvaraRadera
  5. Jag missar aldrig en melodifestival....//Carin

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina