21 februari 2010

Beställt sommar

Barnen har nästan tummat sönder H&M katalogen och nu äntligen har vi beställt lite av alla de kryssen som de har satt dit. Det blev mest T-shirts till Anton och lite roliga toppar till Emma. Leverans kommer att ske i nästa vecka, för hälften av sakerna. Resten kommer under våren... den siste i maj. Jag tyckte att vi skulle stryka de sakerna som skulle komma så sent men det ville inte barnen. Att vänta så länge är en pina. Då kan man lika bra handla i affärerna men - nej det ville de inte! Jaja, det är inte jag som väntar.

7 kommentarer:

  1. Har tummat på denna också men jag har ingen inspiration att handla vår kläder nu när vädret är som det är.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att du tittade in hos mig:-).
    Med tanke på snöläget i vårt land så blir det nog inte vår förrän kläderna anländer till Staffanstorp. Så kört hårt med de gamla plaggen så länge ;-)

    SvaraRadera
  3. Fisksoppa, mums!! Det är absolut en av mina favoriter!
    Har också tittat en del i katalogen men ännu inte beställt något.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men det är säkert du som får höra frågan "När kommer det?" några gånger innan leveransen... :-)

    SvaraRadera
  5. Vi har väntat i en månad på en klänning dottern beställde, den finns i butiken sedan länge med leverans från HM-katalogen verkar vara en annan sak...

    SvaraRadera
  6. Haha, tycker jag känner igen det där med kataloger från när vi var små...mamma skulle tyda alla våra krummelurer om vad var och en ville ha, och vad man ville ha allra mest....
    Jag har dock slutat beställa för antingen finns det inte för leverans och sen är det helt plötsligt slut..så nu åker alla kataloger direkt till pappersinsamlingen...
    Hoppas att inte er väntan blir alltför lång =)
    Kram C

    SvaraRadera
  7. Det är så tråkigt när man får vänta så pass länge på något man beställt. Å andra sidan...den som väntar på något gott ;)
    Stor kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina