7 februari 2010

Dagens mission

Dagens uppdrag var att inhandla ett par nya vinterskor till mig. De andra var totalt utslitna. Men efter denna varga vinter är det väldigt utgallrat i affärerna så det blev inga skor utan en blus och en tröja istället. Går lika bra det men kanske inte att ha på fötterna. Jag är ingen rea "fän" men ibland har man tur. Blusen och tröjan har jag kollat några gånger på tidigare men de har fått ge vika för något annat. Men idag - till halva priset - Tjoho!!!
 
Det fanns mycket nya, fina vårkläder men jag känner att jag vill vänta lite till. Trots allt är det vinter minst en månad till.

1 kommentar:

  1. Javisst är det gött att fynda på rea!?
    Grattis!
    //Rea-nörden Nettan

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina