4 februari 2010

Hungrig

Jag är hungrig!!! Är inne på att bara dricka soppor och det är svårt. Det är så himla lätt att bara ta något litet. Det märks så himla tydligt när man inte får tag något. Idag när jag kom hem stod Krille och stekte ägg och bacon. Det är smarrigt och gud så lätt det är att bara ta en liten bit bacon. Denna vecka har det uteblivit träning. Långa kvällar på jobbet...
Jag är inne i en svacka när det gäller bloggen. Tankarna är upptagna på annat håll och jag tycker att jag lägger alldeles för mycket tid på det. Hinner inte med andra saker - måste göra lite omprioriteringar. Om jag inte kommenterar på era bloggar är det inte för att jag inte vill utan för att jag måste hinna med mig själv och min familj lite nu.

3 kommentarer:

  1. Fina tulpaner!
    Gör det som är viktigt, det andra kan du ta sen! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Stressa inte stumpan, vi vet att du finns där!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Soppa är inte dåligt i sig, speciellt inte om det är en mer matig variant. Men i mina öron låter det lite klent att bara leva på soppor. Dels har du risken att ämnesomsättningen sjunker om du äter alltför kalorisnålt, och dels så ökar risken att trilla dit på något oplanerat om du går omkring och är hungrig. Bara en reflektion från mig...

    Ha det bra!
    /Jonas

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina