23 februari 2010

Usch, vill inte

Igår lekte Anton med en kompis hela dagen. De ville ha en sk "sleep-over" så det plockades fram sängar och sängkläder. Men den "sleep-overn" varade inte så länge. Halv ett på natten hör jag hur kompisen springer fram och tillbaka på toaletten och tillslut börjar han gråta. Shit tänkte jag, vad är nu detta? Killen är helt kallsvettig och kritvit i huvudet. Han mår dåligt och måste kräka. In på toa och sedan sätter det igång, halva magen vänds ut och in. Det hela slutade med att pappa fick komma och hämta mitt i natten. Vi vill inte bli dåliga nu under sportlovet. Det finns det inte tid till. Vi får se hur det hela avlöper.
Man får se det positivt - det blev en storstädning av toaletten - mitt i natten!

4 kommentarer:

  1. Stackars sonen och hans kompis. Jag minns hur mysigt det var att sova över eller ha vänner som sov hos mig. Min stora kille har gärna kompisar som sover över.
    Jag gillar din nya bakgrund. Vårig liksom:)
    Vet att du frågat tidigare om du fick lägga till mig i din lista, klart som korvspad, jag gör detsamma. Minns att jag frågade om en matta hos dig en gång, minns du vilken och var den var köpt. Vi letar fortfarande matta till matrummet. Vi har en stor tom yta där vi tidigare hade en matta, tyvärr kastade vi ut den innan vi köpt en ny. Dumt gjort! Nu hittar vi ingen ny. Lite bla bla från en som inget har att göra. Kram :)

    SvaraRadera
  2. Haha glömde det jag egentligen skulle skriva nämligen, ät vitpepparkorn(11)mot magis:)

    SvaraRadera
  3. det var att vara positiv i överkant - städa badrummet mitt i natten :)
    hoppas att inte ni blir sjuka nu

    SvaraRadera
  4. Usch, stackarn, när man sover borta och allt. Postivt med storstädning dock inte mitt i natten...
    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina