7 februari 2010

Var ska jag ha den?

Igår var vi en sväng på IKEA för att byta en säng och kolla lite ytterligare på inredning till tvättstugan. Snart är det dax för dess make-over. Det kommer bli struligt ett tag med vatten och tvätt men sen blir det fint. Vit inredning och svart golv, mycket hyllor och hängare för tvätt. Splendid! Men som ni alla vet blir det alltid en massa annat när man är på IKEA... Ljus följer alltid med hem men det blev även en ny cool lampa och nya frukost brickor. Jag vet inte var jag ska ha lampan men jag tyckte den var lite fräck så den fick följa med hem ialla fall. Jag hittar alltid någon plats för den.

2 kommentarer:

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina