14 februari 2010

All Hjärtans Dag

Idag är det 19 år sedan Krille och jag förlovade oss. Det var en vanlig onsdag men vi ville att förlovningen skulle vara den 14 februari och då fick det bli så. Vi är inte så traditions bundna när det gäller att uppvakta varandra med presenter och blommor när det avser detta. Ibland så har vi köpt något till varandra och ibland inte. Det är själva överasknings momentet som är spännande. Men nästa år är det 20 år sedan och då får det bli något mer speciellt. 20 år - det bär respekt med sig (med tanke på att jag bara är 41). Jag bär min ring med stolthet och glädje och inser att jag inte kan få en bättre man. Han passar mig som handen i handsken. Jag önskar att vi får åldras tillsammans och att vi får lov att vara friska. Puss till dig min älskade man!

4 kommentarer:

  1. Underbart! Nästa år firar jag och Anders 10 år den 31 januari, det får också bli något extra då! Ni verkar som sagt passa varandra som handen i handsken och kärleken är så viktig ju. Kram på dig goa Carina!

    SvaraRadera
  2. Det var Sandra som skrev det här... ;-)

    SvaraRadera
  3. Åh så underbart! Vi har oxå hållt ihop så länge, nästa år i mars, har vi 20 årig bröllopsdag! Jag hoppas att det varar livet ut. Jag brukar säga att jag knep den bäste..=)
    Couldnt do it without him... Kram på dig dagen efter alla <3 dag! (hoppas det blev ett hjärta...)
    // C

    SvaraRadera
  4. Jag känner precis som du, min P är helt klart min pusselbit. Grattis til er:)
    Kram Kristina

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina