10 februari 2010

Plötsligt så händer det

Det finns ett talesätt som heter "Felsteg kan bli trappsteg uppåt" och det känner jag passar in på mig idag.

Idag är en sådan dag där det har hänt en mängd olika positiva saker. Det ska jag surfa lite på ikväll samtidigt som jag gör upp planer inför morgondagen och helgen. Vår helg är redan inbokad med kalas både lördag och söndag. Det är skönt på ett sätt för då slipper man laga middag någon av dagarna men det kan känns lite tight med tiden att göra de andra sakerna som jag vill göra. I och för sig så försvinner de inte utan de får ligga lite på vänt. Det dör ingen av.

Det ska handlas presenter och jag kanske hinner med det senare idag. Ja, det får nog bli en tur till Burlöv Center när jag tänker efter. I vardagsrummet ligger även en liten hög med kläder som ska lagas och den tänker jag ta mig an (nu när det finns energi). Det får bli efter shoppingen i sådana fall.

2 kommentarer:

  1. Fullspäckat schema ser jag, tänkte också ta mig en repa på OBS i morgon.
    Vi kanske ses!
    Kram, kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med sådana dagar. Man glömmer ofta att uppmärksamma de dagar som går bra men man är snabb att kommentera de då allt går fel.

    Kul att du inte kände igen gågatan, man blir verkligen hemmablind ibland :)

    Ha en fin kväll!

    Emelie

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina