22 februari 2010

Träna mitt på dagen

Det är inte var dag som man kan åka iväg och träna mitt på dagen. Men idag gjorde jag slag i saken! Eftersom vi har semester och att jag inte är så behjälplig i tvättstugan så passade jag på att träna. Det hette att det skulle vara ett step-up pass medel men det var ändå super svårt. Jag tyckte inte hon var så duktig på att leda och tala om i förväg vilka steg man skulle ta. Mycket snurrar och hopp. Lite väl i min smak men så är det. En del gillar det och andra inte. Och sedan det bästa av allt - avsluta med en varm dusch. Det är lyx under denna veckan! Nu vankas det lunch, samma fisksoppa som igår med mitt morotsbröd.

8 kommentarer:

  1. Underbart härligt. En sådan stjärna vill jag ha som tattis också! Kram

    SvaraRadera
  2. Kul med Step Up! Ha det bra.

    SvaraRadera
  3. Hej Nilla,
    Jag kan inte se bilderna på din blogg. Den ser helt konstig ut. Vet inte vad som är fel.
    Jag försöker imorgon igen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fy fasen inget för mig:)
    Som du säger svårt!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Flitiga Bettan är igång igen! Skönt att vara ledig kan jag tro även om ni har att stå i. Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Din stackare att vara utan dusch nu! Men det har du snart glömt bort när allt är färdigt!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag är helt hopplös på att hänga med på ett step-pass. Det passar inte alls mig, så jag förstår precis vad du menar. Tacka vet jag yoga :)

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina