2 februari 2010

Virvlar runt

Det virvlar runt både i huvudet och utomhus. I huvudet är det en massa tankar och funderingar och ute är det snön. Vi är inne i en intensiv fas på jobbet med en massa uppgifter som måste fram per den siste januari. Men idag ville jag inte sitta kvar på jobbet när det var världens snöstorm utomhus. Jag ska ju faktiskt kunna ta mig hem oxå!!! Jag kör väg 108 som är en av Sveriges mest trafik drabbade vägar. Den blåser igen på noll tid. Det låg emellanåt drivor av snö som täckte min sida av vägbanan - vilket tur att det fanns en annan vägbanan... Men nu är jag inomhus och har betalt vår semester resa till Mallorca. Drömmer och sommar och sol - det är inte så svårt - titta bara ut genom fönstret.

2 kommentarer:

  1. Det där ser ju riktigt trevligt ut! Om amn är inomhus! :)

    SvaraRadera
  2. Snö i all ära, men det är så lagom kul att ge sig ut i trafiken..ska köra dotter till jobb i morgon bitti, ser inte framemot det!
    Vi har också en semester bokad, härligt!
    Kram Carin

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina