23 februari 2010

Njuter av ledigheten

Jag håller inte många knop och försöker njuta av att vara ledig. Anton har varit och klippt sig och blev korthårig. Normalt sett har han en "inbyggd pälsmössa" med mycket lockar men nu är det kort och behöver lite styling för att bli snyggt. Vi får väl se hur det blir med det.Min mor bjöd på lite lunch/fika och vi tittade i den nya Cath Kidston katalogen. Där fanns lite saker som jag skulle kunna tänka mig. Min syster (som bor i London) kommer hem till påsk så det känns som om det kommer att skrivas en liten beställningslista...

4 kommentarer:

  1. det är klart att man ska njuta när man är ledig, knopen kan man använda sig av till vardagen :)

    SvaraRadera
  2. Nice, att även du kan ta det lugnt! I bland behöver man några dagar på sig för att komma in i och njuta av en lugnare lunk!
    Kram monica

    SvaraRadera
  3. Det ar harligt att langta och skicka bestallningslistor. Jag har just skickat en till mamma... ganska lang. :) towe.

    SvaraRadera
  4. Underbart att få vara ledig förstår jag.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina