27 februari 2010

Nya vårkläder

Känner ni våren komma? Min garderob gjorde det ialla fall. Den kände ett stort behov av vår och nya vårkläder. Det kändes som om jag provade halva Esprit butiken och det blev dessa fyra plagg. Det fanns många andra saker till som jag önskade men någonstans finns det en begränsning. Börsen är inte hur stor som helst... men ibland önskar man.
   
Ikväll ska vi försöka sitta ner och äta middag tillsammans. Det känns som om det behövs. Hela veckan har det varit lite si sådär med att äta middag tillsammans. Tvättstugan har upptagit all vår tid. Vi kan behöva sitta ner tillsammans och bara umgås och rå om varandra. Nästa vecka är det jobb igen och det är en sådan vecka med sena kvällar...

3 kommentarer:

  1. Ja men visst, absolut sa kanner jag varen komma. Har nere har vi varmt och gott men jag anar att det kan komma en kallfront... men det hindrar mig inte fran att frossa i varklader! Harligt att piffa till garderoben men nya fina varklader, ellerhur! Trevlig helg! towe.

    SvaraRadera
  2. Fina kläder du hittade. Jag gillar jeansklänningen också. Jeansklänning är ngt som alltid funkar. Hoppas ni får en trevlig kväll.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Jättefin jeansklänning!
    SV: du tänker alldeles för mycket.... dessutom skall jag träna på torsdag & svänga med rumpan så det slår härliga till. Då ses vi väl?
    Kul med nya kläder, kan tänka mig att det är tillfredsställande att shoppa efter din viktnedgång!
    Ha en skön lördagkväll!
    kram Monica

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina