30 oktober 2011

Upp i ottan

Trots att det blev en sen kväll hos Sörensens igår så vaknar jag tidigt. Dessutom har vi fått en timme tillgodo och det känns underbart. Varför är inte alla dagar 25 timmar långa? Så mycket mer jag hade fått gjort då.
För att utnyttja tiden så har jag redan bakat ett morotsbröd och det doftar underbart i köket! Maken och Lille Bror är redan iväg på handbollsmatch och jag är på G för att kolla senare. Men först är det lite förberedelser inför höstmiddagen tillsammans med våra goda vänner från Göteborg och från Månen!

2 kommentarer:

  1. Jag håller med om att 25 timmar om dygnet hade varit bra!

    SvaraRadera
  2. Vi var också uppe i ottan o alla klockor var rätt inställda ;). Här är det en gråtrist dag o vi bestämde oss för myssöndag med filmer. Också skönt med sådana slappardagar :).

    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina