15 oktober 2011

Dagens ljus

Strålande sol!! Underbara höstväder!!
Maken har röjt i trädgården och jag har varit på IKEA med min goda vän Nettan. Jag skulle köpa stearinljus. Det var helt slut i förrådet och nu är det den tiden när vi tänder ljus i tid och otid. Jag hittade även 2 nya filtar som fick följa med mig hem. Jag hade också siktet inställt på någon variant av förvaring i form av skänk/skåp till uterummet. I det stora hela har jag klart för mig hur jag vill att det ska se ut och jag vill att Maken ska följa med och tycka till innan vi bär hem det och monterar det på väggen.
Nu är det snart middag och jag ska softa i soffan tillsammans med min kära familj!

1 kommentar:

  1. Jag har två sådana filtar, jag älskar dem. Nej fel, HELA familjen älskar dem. Funderar på att köpa två till.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina