9 oktober 2011

Strålande humör

  • Att vakna och upptäcka att solen strålar från en klarblå himmel - det gör mig på ett strålande humör.
  • Att äta frukost tillsammans hela familjen- det gör mig på ett strålande humör.
  • Att köket är färdigmålat och är fräscht och vitt - det gör mig på ett strålande humör.
  • Att Lille Bror spelar en strålande handbollsmatch - det gör mig på ett strålande humör.
  • Att få gå en  promenad med Syster Yster och deras lilla hundvalp- det gör mig på ett strålande humör.
  • Att färdigställa köket efter målningen - det gör mig på ett strålande humör.
  • Att laga middag tillsammans - det gör mig på ett strålande humör.
  • Att äta en lyxig creme brulée till efterrätt - det gör mig på ett strålande humör.
  • Att få gå och lägga sig i en renbäddad säng - det gör mig på ett strålande humör.
En enkel sammanfattning av dagen - Jag har varit på ett strålande humör!!!

1 kommentar:

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina