29 oktober 2011

Busy, busy

Lördag - mycket på agendan men det är i och för sig var man gör det till. Även om jag försöker inte planera in något speciellt så ändå när jag vaknar på lördag morgonen så är dagen fylld av saker som jag vill göra. Jag får hela tiden nya ideér och infall på nya saker som jag vill göra eller shoppa.
  • Nu först är det datorn som ska lämnas in, igen. Tydligen är det någon "tråd" till den externa hårddisken som har gått av och vi kommer inte åt datan som är lagrad där.
  • Sen handla fina höstpumpor
  • Hämta dottern hos frisören
  • Handla mat till dotterns fest ikväll samt vår höst middag imorgon
  • Ut och promenixa en lång timme
  • Styling och middag på bortaplan
Jag tror inte att jag är speciellt ovanlig utan detta är en vanlig lördag för många av oss. Men det ser alltid mer ut när man skriver ner det. Mina nya fina tallrikar kommer från Mateus och jag fyller på lite efterhand som tillfälle ges. Nu har jag tillräckligt många gråa STORA och nästa tallrik är en grön (konstigt att det blev grön eller hur Nettan..hahahaha) assiett. De är så vackra och dessutom goda att äta från.
Ha en skön lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina