3 oktober 2011

Måndag, ny vecka

Vad ska denna veckan bjuda på? Det vanlig i form av jobb, middag, handla mat och lite träning där i mellan varven. Det är skönt att ha en vardag att falla tillbaka på. Jag är lite ambivalent när det gäller rutiner. Jag älskar rutiner men blir väldigt lätt uttråkad. Det måste hända lite skoj någon dag i veckan, eller rättare sagt, någon dag måste vara lite annorlunda än hur resten av dagarna ser ut under veckan.
Idag har jag varit och tagit min sista Twinrix spruta så nu heter det att jag ska ha ett fullgott skydd för Hepatit A och B för resten av livet. Känns skönt att veta. På onsdag är det resten av familjens tur. Annars har det varit träning för 3/4 av familjen och jag har varit och handlat middagsmat för veckan.
Nu är det snart läggdax för att sova min skönhets sömn, vilket inte gör mig mycket skönare men jag är lite piggare imorgon iallafall.
Kramizar till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina