22 oktober 2011

Underbara lördag!!!

Vilken mysig dag jag har haft idag! Shopping varvat med handbollsmatch och dessutom kom jag hem med en jätte fin, svart ullkappa och ett fint armband. Våra I-phones har också blivit "dressade" med nya fina skal. Barnen har lagat middag till oss under tiden som Maken och jag gick i lång promenad eftermiddags solen. Vi har prövat ett nytt rödvin som var lätt drucket... och jag har inte fått någon huvudvärk av det. Jag brukar inte vilja dricka rödvin eftersom de är så "tunga" och ger mig huvudvärk men dettta var lite lättare och gick utmärkt. Så det gäller att lägga det på minnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina