27 oktober 2011

Bra combo?

Jaha, torsdag kväll och ingen träning idag heller. Det var faktiskt mitt eget fel men jag fick köra Lille Bror till skolan eftersom han hoppade runt på kryckor. Tanken var att jag skulle köra hem vid tre tiden och transportera honom till hans musik lektion och sedan köra hem och hämta mina träningskläder. Men tji fick jag!!! Lille Bror hade själv tagit sig hem från skolan och det var inga problem för honom att cykla till musik skolan på egen hand!
Helt plötsligt satt jag på jobbet, hade arbetat in lunchen och utan tränings kläder. Det blev lite tårta istället och ingen träning. Bra combo va???
Det är två veckor sedan jag tränade ordentligt och det känns direkt på humöret och hur jag mår. Det enda positiva är att jag känner igen signalerna. Sitter även och tittar på Anna Skipper och blir på ännu bättre humör!!!
Nej, lite uppryckning får ske nu och tillbaka till rutinerna igen.
Är ni duktiga på att följa era träningsplaner?
Vackra lön längs min promenad slinga på lunchen

2 kommentarer:

  1. Åh NEEJ mitt dåliga samvete finns där beträffande min träning. Köpte jätte fina kläder i somras som jag skulle ha när jag tränade men de ligger så fint i lådan och nu känner jag inte för det...........Vet att jag måste ta mig i kragen!! Va skönt att ha en dag ledigt och det där med Nova och Miljögården låter jätte kul. Jag gillar Miljögården och för att inte tala om Mateus!! Har ett stort uppläggningsfat som jag använder flitigt och ett lite mindre. För ett tag sedan köpte jag min första Gerbera form och denär jag så nöjd med.

    Hoppas att Lillebror blivit bättre i sin fot.
    Önskar Dig en härlig fredag!

    Kram Eva-Lis & Zaga

    SvaraRadera
  2. Det går som en berg och dalbana med träningen ungefär....upp och ner ;) Det är hur enkelt som helst att komma ur fas, räcker bara med ett par sjukdagar eller lite ledighet och sen är det hur svårt som helst att komma igång igen. Fast tårta lät trevligt men kanske inte det bästa att byta ut ett träningspass mot men det blir så ibland. ;)

    Ha en underbar helg!
    ....och hoppas det gick bra med din lungröntgen.
    Kram F

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina