9 oktober 2011

Klappat och klart

Lördag kvällen blev precis så mysig och trevlig som den brukar bli tillsammans med våra allra bästa vänner! Det känns så skönt att kunna förlita sig på någon så fullt ut och jag kan vara precis som jag är utan att behöva tänka på vad jag säger. Vacker höstdukning och enormt god höstgryta! Nu är hösten här för att stanna. Nu har vi också bestämt oss för när vi ska åka på vår lilla mini semester till våren och resmålet blev Amsterdam. Det ska bli så underbart skönt!
Det är farligt att gå hem så jag fick låna Lille Brors störtkruka!!!
Tack för en mysig kväll mina kära vänner! Tack för att ni är ni!

1 kommentar:

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina