11 oktober 2011

Femme Fatale Tour

8 förväntansfulla tjejer träffades inför kvällens konsert med Britney Spears och hennes Femme Fatale Tour. Jag visste inte riktigt vad jag hade att förvänta mig men utan tvekan så skulle det bli en spektakulär show med mycket dans. Alla komponenter fanns på plats men jag saknade ett lite mer personligt framträdande av Britney själv. Det kändes som om det var rutin för henne och att hon inte gav allt i dans numrena. Hon rivstartade med den nya låten "Hold it against me" och publiken jublade så taket lyfte. Några låtar in konserten var det ett högt tempo för att sedan avta lite grann. Men slutet blev kanon och jag kunde känna att lite mer av det personliga kom fram och hela publiken stod upp och sjöng och var med på noterna och jublet var öronbedövande!
Jag är trots allt väldigt nöjd med att jag var på plats. Britney är en av världen främsta pop gudinnor och showen var spektakulär. Många kritiker säger att hon är knubbig och småtjock men tycker jag hon är super snygg och jag är glad över att hon inte är super skinny. Jag hade dödat för en sådan kropp ialla fall!!! Jag hade min stora objektiv kamera med mig men den fick bli lämnad i garderoben. Stenhård kontroll på vem som fick fotografera. De flesta fotografierna är tagna från Britneys hemsida på Facebook.

1 kommentar:

  1. Skulle inte heller tacka nej till hennes kropp och varför ska de överhuvudtaget nämna nåt om det, vad har det för betydelse? - poängen är väl sången och framträdandet....suck!!!!
    Kul att du gillade det och att det blev en lyckad kväll ;)

    Kram F

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina