7 oktober 2011

Bästa av dagar

Nu sitter jag här i soffan och njuter av fredagsmys! Visst är det skönt när det är fredag och man känner sig nöjd med veckan. Jag har hunnit med det jag hade planerat under veckan. Middagen är avslutad och Maken står i köket och diskar och Lille Bror och jag tittar på IDOL. Målningen i köket är påbörjad och det är ganska uppställt i huset men det går snabbt över.
Fredagar är den bästa av helg dagarna. Jag kommer hem och huset är tomt och jag kan göra vad jag vill, vila lite, läsa lite, kolla på TVn. Idag blev det ett avsnitt av Glamour. Det måste säkert vara minst 2 veckor sen jag tittade och lite abstinens hade jag allt. Lille Bror hade valt middag idag. Pesto toast till förrätt och sedan parmesan och spenatfylld fläskfilé.
Hoppas ni får en skön och avkopplande fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina