4 oktober 2011

Tempo, tempo

Tisdag = träningsdag. Trodde jag men det var inställt idag med. Men nu har jag sådan tur att jag kan bara förflytta mig 5 meter och så finns där ett kanon fint gym vägg i vägg med gympa hallen. In och röra på sig och träna bort lite adrenalin som har kommit under dagen. Dagens arbete har bjudit på tempo som heter duga och jag var helt slut när jag väl kom till träningen. Det kändes extra skönt att få träna av sig och det gjorde gott. Jag var på strålande humör när jag kom hem. Lille Bror och jag har suttit i köket och pysslat med lite av varje och nu är helgens middagar planerade - Lovely! Nu till helgen ska vi måla om i köket och Maken ska vara ledig på fredag och starta upp projektet vilket högst får ta tre dagar. Ny fin färg på väggarna och fönsterna behövs fräschas upp! Snart kommer Maken och Stora Syster hem och det vankas kaffe och kanelbullar - det är ju kanelbullens dag idag!
Ha en mysig dag i höstens tecken. Den är här på riktigt nu!

2 kommentarer:

  1. Kul att målaom i köket. Vilken färg?

    SvaraRadera
  2. Härligt med nytt! Färg ger en enorm förändring. Bra att du har någon som styr upp projektet. Här är det jag som får vara projektledaren ;).

    Kram

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina