31 januari 2011

Dark Temptation

Dagarna flyter på och vissa går fortare än andra och min måndag var en dag som gick fort. Måndagar är det ett tight schema med middag och träning för alla i familjen så det krävs god logistik planering för att allt ska klaffa. I de flesta fallen brukar jag laga rejält med middag på söndagen så att det räcker även till måndagen. Då är det problemet ur världen! Jag hann precis inom dörren för att köra iväg igen eftersom Stora Syster tränar i Lund och det krävs skjuts. Under tiden som träningen pågick var det en mobil telefon som skulle lämnas in för reperation. Jag tycker det är ett evighetsarbete med allt vad IT teknologi heter. Det tar aldrig slut. Ialla fall, de kunde inte lösa problemen på plats och det krävdes en service. När vi väl var hemma från träningen var det en hel del saker som skulle fixas hemma vid vilket gjorde att min simträningen fick utebli. Men det är bara att ta nya tag inför nästa vecka.


Förresten, har ni provat det nya Zoegas kaffet, Dark Temptation? Mycket smak och jag tyckte även att det var en liten touch av choklad. Vi kör detta kaffet ett tag och sedan får det bytas ut till en ny variant. Allt för att variera vardagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina