10 januari 2011

Tandhälsa

Stora Syster och jag sitter här bredvid varandra och arbetar med varsin laptop. Stora Syster har en inlämningsuppgift att sammanställa och jag har de sista boksluts reserveringarna som ska göras. Dagen har flutit på i lugnt tempo och dessutom har jag hunnit med ett besök hos tandläkaren. Det var nästan tre år sedan sist och jag var lite orolig för min tandhälsa. Men jag fick högsta betyg!!! Det lönar sig att borsta ordentligt, att använda tandtråd och skölja med flour. Gör ni alla dessa saker? Vi ska faktiskt ha våra tänder tills vi blir gamla så det gäller att vårda dem ömt.
Middagen är avklarad och snart är det träningsdax, både för mig och Stora Syster. Jag har anmält mig till simträning, igen. Förra gången anmälde jag mig till Masters simning men det var alldeles för tufft för mig. Detta är en vuxen crawl grupp och det tror jag passar mig bättre. Vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina