19 januari 2011

Mitt i veckan

Idag är det onsdag och gemene man brukar säga att det är lillelördag. När jag var yngre hände det ofta att det var inplanerat en "night on the town". Det händer aldrig idag och det är verkligen inget som jag längtar efter. Av någon konstig anledning har min höger fot svullnat upp och jag kan knappt stödja på den. Det blir att knappra Ipren några dagar och förhoppningsvis går det över.
Idag får köket agera arbetsplats eftersom vi inte få ihop vår familje logistik. Lille Bror ska transporteras till Malmö och Malmö Arena idag eftersom ska han vara en sk. knatte i de handbollsmatcher som spelas där. Det är samling redan klockan fyra och det avser två matcher. Tyvärr så sänds de inte i svensk TV. Ni som har Danmarks TV kan se hela spektaklet på Danmark TV2. Matchen mellan Danmark-Algeriet spelas klockan åtta. Det hade varit roligt att se den matchen men våra biljetter har försvunnit ut i tomma intet så det blir att bänka sig framför TVn istället.

1 kommentar:

  1. Men vad konstigt. Hoppas du får rätsida på det snabbt.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina