4 januari 2011

Vardagslunk

Stora Syster har åkt iväg på träning. Maken och Lille Bror ska iväg på träning. Ska jag iväg på träning? Nej, det ska jag inte.
Jag ska åka och handla mat till min mor. Vi har redan hunnit äta middag idag (det blev så eftersom Stora Syster skulle på en tidig träning). Annars är det ungefär samma status som igår vid denna tiden. Lite lagom trött efter en dag på jobbet och känner mig "däst" efter middagen.


Idag unnade jag mig en bukett tulpaner. Jag älskar dessa blommor och nu är det högsäsong för dem. Det gäller att passa på och njuta!

2 kommentarer:

  1. Jag skulle behöva gå och träna, det får bli i morgon i stället. Vilken vacker bukett!
    kram

    SvaraRadera
  2. Underbar bukett. Tulpaner är min favoritblomma.

    SvaraRadera

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina