12 januari 2011

Långa dagar


Denna vecka är det mycket på jobbet men det är så roligt när det är lite tempo. Jag älskar mitt jobb! Att analysera, dra upp riktlinjer och leta reda på felkällorna och rita upp nya "kartor" på hur arbetet ska göras. My kind of melody!
Det blev en sen kväll innan jag var hemma och sen var det middag som skulle tillagas. En av mina favoriter, laxlasagne, stod på menyn och trots att det är fisk så älskar resten av familjen maträtten. Nu äntligen är det tid för att röja på Lille Brors rum. En del saker ska plockas undan för att det som är i garderoben ska få plats. Det blir kanske en annnons på blocket med en massa leksaker. Jag har svårt för att slänga det och jag har ingen att ge det till. Vi får se vad som händer!
Puss och kram till er!

2 kommentarer:

Ha en fortsatt bra dag och sköt om dig.
Sträva inte framåt hela tiden utan lev i nuet!
Tänk att alla dessa dagar som går det är det som kallas livet.
Kram
Carina